Rabu, 10 Februari 2016

YoCam Kamera Kalis Air Terkecil Untuk Aksi Berterusan

Kamera kecil yang mudah digunakan - YoCam.

Sebuah kamera yang sangat kecil dan mudah di bawa ke mana-mana dipanggil YoCam membantu anda membuat rakaman video walaupun dalam pelbagai persekitaran. Ini kerana kamera ini juga merupakan kamera yang kalis air.

Kamera yang mendapat sokongan penuh “backers” melalui laman ‘crowdfunding’ Indiegogo ini masih boleh dipesan dengan harga yang istimewa dari laman tersebut pada harga yang istimewa. Selain saiznya dan penggunaannya yang ‘versatile’, ia juga mempunyai kualiti gambar yang menarik.

Mempunyai saiz 85 x 30 x 21mm / 3.3 x 1.2 x 0.8in dan berat  55g / 1.9oz, dipadankan dengan klip dan mounting, ia boleh digunakan di dalam air sehingga ke dalaman 6 m/ 20 ft. Kualiti gambarnya pula adalah pada resolusi 2.7K /30 fps (1080P/60fps dan 720P/120fps) dengan aperature F2.0, dan kanta 140 darjah. Ia turut didatangkan bersama P2P ‘remote connection’ untuk video ‘live’, penstabilan untuk gambar dan video, HDR, dan beberapa fungsi operasi lagi.


Bersaiz kecil dan juga kalis air.

Pelbagai kaedah penggunaan YoCam.

Selain daripada pelbagai aksesori untuk kegunaan pelbagai keadaan, ia juga boleh digunakan bersama dengan Bluetooth ‘remote control’ untuk memudahkan anda membuat rakaman hampir di mana sahaja pada bila-bila masa. YoCam adalah kamera yang mudah digunakan untuk membantu anda membuat rakaman saat-saat beharga.

Harga pre-order YoCam adalah US$169 melalui laman YoCam Indiegogo, manakala harga pasarannya nanti adalah US$199. Penghantaran tempahan awal adalah dijangka dilakukan bermula April ini.

*maklumat lanjut boleh didapati melalui link tersebut.

Mounting yang digunakan di dalam kereta.

YoCam untuk semua.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Arkib Blog