Khamis, 15 Jun 2017

System Penjagaan Taman Berkuasa Solar Dari FuseProject

Edyn Smart Gardening System, sistem tanaman integrasi yang lengkap.

Penjagaan taman merangkumi pengawasan berterusan dari segala aspek termasuk keadaan pokok, pembajaan, pengairan, keadaan tanah, suhu dan sebagainya. Maka pereka kreatif moden memikirkan pelbagai kaedah untuk memudahkan para peminat seni taman tidak meninggalkan hobi mereka semata-mata kerana kesibukan urusan harian.

Antara rekaan kreatif dalam teknik penjagaan taman ini adalah rekaan dari FuseProject yang dikenali sebagai “Edyn Smart Gardening System”. Sistem yang direka untuk taman moden ini bukan sahaja membantu para peminat taman untuk satu sistem penjagaan sahaja, malah ia merangkumi segala aspek termasuk memberi pendapat mengenai jenis tanaman yang sesuai mengikut sesuatu keadaan tanah, pencahayaan, pH tanah dan sebagainya. Ia merupakan sistem tanaman yang lengkap dan amat memudahkan sekiranya digunakan dengan betul.

Segala hasil pengukuran dipaparkan melalui telefon dengan mudah.

Tidak memerlukan sistem pendawaian yang menyukarkan.

Menggunakan tenaga solar di celah-celah tanaman anda.

Ia mempunyai pelbagai ‘sensor’, untuk membuat pelbagai ujian dan merekodkan ujian ini untuk paparan anda secara langsung. Ia juga boleh direkodkan untuk semakan akan datang. Kesemua kawalan dan rekod ini boleh diikuti melalui telefon bimbit anda dari mana-mana. Selain itu Edyn juga menggunakan tenaga solar untuk membekalkan tenaga kepada peralatan elektroniknya. Jadi anda tidak perlu bersusah payah menyediakan pendawaian untuk membekalkan tenaga elektrik kepada peralatan ini.


Mudah dikendalikan melalui telefon bimbit anda.

Komponen-komponen yang melengkapkan sistem ini.

Edyn merupakan sistem tanaman yang amat canggih dan boleh diperkembangkan lagi untuk aplikasi yang lebih besar. Apa yang menarik di sini, mereka yang menanam dalam saiz yang kecil juga boleh menggunakan Edyn dengan kos yang lebih rendah. Sistem ini ternyata dapat menjimatkan banyak masa para penanam dalam usaha mendapatkan tanaman yang sihat serta hasil yang lebih baik. Satu lagi rekaan yang menarik.


Free Download



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Arkib Blog