Sabtu, 3 Oktober 2015

Destinasi – Amsterdam Zaandam Inntel Hotel, Netherlands

Inntel Zaandam dengan rekabentuk unik.

Netherland atau  juga dikenali sebagai Belanda merupakan sebuah negara yang unik, yang terkenal dengan kincir anginnya. Kira-kira 26% daripada bahagian negerinya berada di bawah paras laut, dan kebanyakan bahagian negerinya adalah rata.

Netherland bukan sahaja kaya dengan keyunikan mukabuminya itu, malah senibinanya juga amat unik berbanding dengan negara-negara lain di sekitar Eropah. Jadi keunikan ini boleh dilihat dengan ketara seperti yang terdapat pada senibina Amsterdam Zaandam Inntel Hotel. Iaitu sebuah hotel empat bintang yang dibina bercirikan rumah-rumah tradisional yang terdapat di sekitar Daerah Zaan.
Sesuai dengan kategorinya iaitu empat bintang hotel ini menyediakan kemudahan yang cukup untuk pengunjungnya seperti bilik-bilik yang selesa, Wellness Club, kolam renang, WiFi percuma bagi melengkapi keperluan moden disebalik senibinanya yang penuh tradisi.

Lokasi hotel ini juga agak strategik dan dikelilingi dengan pusat-pusat membeli belah dan hiburan. Lokasi-lokasi lawatan lain seperti muzium juga terletak tidak berapa jauh dari sini. Jadi ia sememangnya merupakan salah satu hotel yang amat sesuai untuk penginapan dan juga lawatan ke kawasan sekitarnya.


Pandangan hadapan hotel.


Pandangan panorama sekitar hotel.
Rekaan hotel ini berjaya menyatukan ciri-ciri unik tradisi dari daerah Zaan digabungkan dengan rekabentuk moden. Ini membuatkan anda ingin sekali mengunjunginya dan tinggal di sini. Malah warna-warna garangnya juga adalah adaptasi dari lukisan seorang pelukis Perancis iaitu Claude Monnet (1840-1926) semasa beliau tinggal di Daerah Zaan.

Sama juga dengan hotel-hotel lain, hotel ini menyediakan kemudahan asas yang diperlukan termasuk sewaan basikal, simpanan barang, kemudahan komputer berinternet dan sebagainya. Turut disediakan adalah kemudahan pandu arah secara digital untuk menerokai daerah ini dengan lebih mudah bagi pengungjung. Ia juga turut menyediakan cenderahati bagi pelanggan.

Daerah Zaan yang terkenal dengan senibina tradisi.

Peta digital untuk kemudahan pengunjung.


Wellness Club.

Sekiranya anda berminat berpeluang melawati Netherlands ke kawasan ini jangan lepaskan peluang anda untuk menginap di kemudahan penginapan yang amat istimewa ini. Ia juga merupakan satu lagi senibina pencetus inspirasi. Lawati website hotel di sini.
Free Download



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Arkib Blog